Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji


Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
MYCAT Kamil Krusinowski
Henryka i Karola Czeczów 14/38

30-798 Kraków

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

MYCAT Kamil Krusinowski
Henryka i Karola Czeczów 14/38

30-798 Kraków

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

Pierwszy w Europie
konfigurator
Wytrzymałe i sprawdzone
konstrukcje
Fachowe
doradztwo
Możliwości dowolnej
rozbudowy drapaka

Drapaki dla dużych i małych kotów! Nowoczesny konfigurator!

Drapak super stabilny. Dobrze zrobione. Wart napewno swojej ceny. Dziękuję :) Alina, Piaseczno
Genialny, po prostu genialny!!! Przez koty zaakceptowany od razu więc będziemy rozbudowywany:) POLECAM!!! Anna, Mińsk Mazowiecki
Brawo!!!! drapak świetny. Stabilny i wygląda pięknie. Oby tak dalej :). POLECAM Katarzyna, Wrocław
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl